maandag 29 april 2013

Close Harmony Birds

De 'Suikerdiefjes' en de 'Zwartekopjes' leven nu vreedzaam naast elkaar op ons balkon.

En nu 'Zwartekop' gewend is aan 'inside the box eating', is het zelfs gezellig hem erbij te hebben. Hij heeft lef, geniet, is pienter in het zaadjes splijten en blijft zelfs op een halve meter afstand van mij onverstoorbaar smikkelen. 

In Nederland hadden we door het wonen nabij de Grebbeberg een tuin vol vogels. In de Caribbean heb ik nu een balkon met gevleugelde vriendjes. Dat kijken naar vogeltjes vind ik zo leuk. Vanavond voor het eten samen met Niels nog even een uurtje genoten op dat plekje na het werk. Het is nu schemer, maar dat weerhoudt een dappere 'Zwartekop' niet voor de nacht nog net even die laatste zaadjes te pikken. Hij zal zo wel een rustig beschut plekje zoeken voor zijn nachtrust. 'Slapen vogels veel?', vraag ik me nu af...


Video d.d. 29 april 2013



Foto's d.d. 29 april 2013





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen