zondag 7 april 2013

Op stap, Ketting om

Vandaag de laatste hand gelegd aan mijn derde 'edelstenen-project'. Zoals ik al schreef ben ik druk in de weer geweest met prachtige Rozenkwarts-kralen. Het idee vorderde met de dag. Als ik dacht dat ik er was, liet ik het weer dagen liggen. Een nachtje ergens over slapen blijkt dan echt te werken. Gedurende de droom- en ochtendtijd krijg ik soms oplossingen of nieuwe invallen. Projecten 'under construction' vind ik alleen daarom al leuk. 

Toch een beetje met het oog op de voltooiing van dat derde project - precies vandaag zondag 7 april 2013 - heb ik vanavond op stap 'het Amethisten-gebedsnoer' (zie post 21 februari jl.) gedragen. Het draagt heerlijk. Die zachte, koele edelsteenkralen op de warme huid. Die warme Amethist-kleur nabij mijn hart-chakra. Niels nam voordat we de deur uitgingen snel wat foto's...




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen