donderdag 11 juli 2013

The return of the Baby's

Na twee dagen afwezigheid heb ik van de vier baby's er weer twee gespot. Ze zijn duidelijk de wereld aan het verkennen. Groene blaadjes zoeken en eten, een headdip maken in het water (zwembad van Gary) en spijkerbedjes uitproberen. Ze leren dit laatste vast op de Iguana-academie voor magie. 
Het zijn schatjes, die baby's! I'd like to petronize them all!



De groene druif is groter dan mijn koppie. Hoe zou zo'n druif smaken?



 Heel veel groen, maar ik kies voor ander blad. Het blad van Gary's cactussen. Voor mij een spijkerbedje. Zie ook mijn spijkerbed video!





Zo groot hoop ik ook ooit te worden...


En in verhouding tot dit heerschap, ben ik nog een 'groentje'. Nog wel, maar als ik veel eet, hard groei en dapper blijf...



2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk filmpje, de kleine en dan ineens schiet de grote ignana tevoorschijn. Kon dat filmpje maar "gedeeld" worden. Ik zou het zo overnemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi! Ik stuur 'm vandaag per mail naar je toe! Bij het verschijnen van de grote man, zie je eerst hoe petit die kleine dappere dodo is... Ik vond het ook zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen