zondag 13 oktober 2013

J.J. Cale, Requiescat In Pace


Vandaag op deze rustige zondag las ik tot mijn ontsteltenis dat J.J. Cale is overleden.  J.J. Cale is niet meer in de tijd. Vrijdag 26 juli jl. overleed John Weldon Cale op 74 jarige leeftijd aan een hartaanval.

Hoe is het mogelijk dat dit bericht mij ontgaan is? Het was mijn droom hem nog eens te mogen bewonderen in een klein concertzaaltje. Daar zal het niet meer van komen, op aarde. Mijn hoop is nu gevestigd op een after party. Intiem en unplugged. Ergens op een stukje eeuwig veld voor mens en dier. J.J. was een groot dierenliefhebber. 
Ik hoop dat ik een toegangskaart krijg.

J.J. Cale easygoing, als een vlinder naar het licht. Vergeet alsjeblieft je gitaar en snaren niet.
Dank je wel lieve J.J.  

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen