zondag 19 januari 2014

Replenishment H&H4Ages

Zojuist de openlucht-winkel van mijn Shellman bevoorraad. En dit keer betrof het niet alleen door onszelf gevonden mooi materiaal. Er prijken nu ook twee 'Shell Boxes' op zijn houten tafel. Die had ik vanochtend na het ontbijt voor hem gevuld. Helaas was de ondernemer zelf niet aanwezig toen ik met mijn benenwagen voorreed, maar hij vindt mijn donaties vast op een later moment bij thuiskomst. 

Niels vermoedt dat Shellman niet precies weet wat ie er mee aan moet, maar ik schat zijn ondernemerschap anders in. Leuk vind ik de gedachte dat over een aantal weken mijn 'H&H4Ages' Boxes mogelijk ergens in een Japanse, Russische of Amerikaanse huiskamer staan. Ergens ver weg van Sint Maarten. 

Ben natuurlijk ook benieuwd naar de reactie van Shellman, die volgens Niels ongeveer als volgt zal luiden: 'Oh Lord, thank you!'. Ik denk zelf meer in de richting van een kleine glimlach met pretogen. Mochten mijn shell-boxjes aftrek vinden, dan zal ik de Shellman op z'n tijd blijven bevoorraden. 

Als ik toerist zou zijn, zou ik zeker een Shell-box kopen ;-). Maar ik ben dan ook het 'Schelpenmeisje'. 










1 opmerking:

  1. Ik vind je 'Shell Boxes' prachtig. Ik wist niet dat je er nog meer maakt. Ik heb het de eerste keer gezien als cadeau voor de collega van Niels die afscheid nam. Het is van boven tot onder zo mooi en verzorgd!!!! Ik begrijp alleen het verhaal van de Shellman niet zo goed. Heb je dat eerder beschreven? Dan heb ik dat gemist. Is dat iemand die op een markt staat? Wat een goed idee!!!!

    BeantwoordenVerwijderen