maandag 3 februari 2014

De Taal van het Leven



Al slenterend, zoekend en zingend 
 - aangemoedigd door de vrije interpretatie van de Atlantische dirigent - viel er een rust waarbinnen mijn woorden klonken:
'Een baby-conch mag ook'.
Mijn uitgesproken wens en een tastbare vervulling tuimelden over elkaar heen in het Nu. Niels wees naar een juweel dat door ons werd ingesloten daar aan die kust.

's Avonds thuis bij het tonen van het zeebanket
- aangemoedigd door de vrije vormgeving van de Schepper-
zette ik opnieuw een lied in. Eén die me inviel.
'Return to Sender', waarop Niels me toevertrouwde:
Mijn gedachte ging, kort voor jij zong, uit naar dit lied.
Zang en gedachte vonden elkaar in het Nu.

Ik ben dol op synchroniciteit. 

Momenten van een speelse, onbegrepen dynamiek. 


Hedy




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen