woensdag 26 februari 2014

Impressie Van Een Kleurrijk Leven

Op de agenda stond een snorkel-middag. Heerlijk aan het strand van Baie des Prunes, althans dat was het voornemen. De wekker zou vroeg aflopen, zodat geen uur verspild zou worden. Gisteren was het immers een prachtige zonnige dag. Een dag met perfect snorkel-licht. Een dag die bovendien werd afgesloten met een sprookjesachtige heldere sterrenhemel. Vaak ook een toezegging op een mooie dag die zal volgen.

 Wat schetst vanochtend mijn verbazing bij het openen van de gordijnen: Regen en grijze luchten vielen mij ten deel. De bewolking die normaal gesproken binnen een uur plaatsmaakt voor zonneschijn, bleek en bleef vandaag heer en meester. 

Deze bewolking trok een dikke streep door mijn snorkelplan. Ik moest dealen met een grijze dag, hetgeen nogal haaks stond op mijn intrinsieke waarde en beleving. Ik wilde kleur, ik voelde kleur. Een wereld van kleur, een kleurig gevoel en kleurrijke personen zouden mijn dag gaan vullen. Niet echt een dag om iets zwart op wit te zetten dus. 


Een beknopte impressie van een kleurrijk leven









Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen