dinsdag 15 april 2014

Easter Replenishment Mister Shellman

Gedurende Pasen beschilderen we gekookte eieren...

Na een intensieve middag snorkelen gisteren, was het nodig het vandaag in iets rustiger activiteiten te zoeken. Nodig voor Emma, en ook een beetje voor mezelf. Bezigheden binnenshuis. En met het korte zicht op Pasen, was ik er snel uit. En wat ik zo fijn vind aan het maken van SXM souvenirs voor Mister Shellman, het gemak waarmee gedachten-stromen zich in gewenste banen laten leiden. Een soort mediteren op karton in plaats van op een kussen. Geen kleermakerszit, wel een kleermaker-schaar in de hand. 

Vanavond linzensoep van de Mexicaan eten, als ongevraagde beloning voor mijn handvaardigheid activiteiten. 
Het wachten is op Niels.


































1 opmerking:

  1. Ik zou zo graag het gezicht van Mr. Shellman zien wanneer hij je prachtige pakjes ziet. En ik zou ook zo graag de gezichten zien van de mensen die een pakje kopen en mee naar huis nemen.

    En dan wat een mooi idee, dat ergens op een schoorsteenmantel, elke dag, iemand er naar kijkt.
    Het zijn echt blij makers!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen