zondag 13 april 2014

Schubert - Fantasia in F minor, D. 940 (Maria João Pires & Ricardo Castro)

Na een buitengewoon drukke dag met allerhande opruim- en schoonmaak activiteiten in en buitenshuis - ja, ik beschikte vandaag over een tomeloze energie met dank aan Rens - vanavond lui op de bank met een glas Antinori. Genieten van Muziek. 

Als ik ooit bij het verlaten van de aarde antwoord moet geven op de vraag wat mij in het leven plezier, troost én inspiratie gaf, dan zal Muziek zonder aarzeling genoemd worden. Mijn liefde voor Muziek doorstond alle stormen. En nu maar bidden dat het bewustzijn ook zonder het ontvangstation 'hersenen' muziek kan ervaren.

Maria Joao Pires heeft al heel lang een plek in mijn hart. Daarom als eerbetoon, opnieuw een vertolking van haar hand en hart op mijn blog. Dit maal Schubert's Fantasia in F minor. 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen