zondag 23 juli 2023

Bombus


Ik ben nog steeds verliefd op de Bombus en die liefde is blijvend, al heb ik deze zomer minder aandacht en tijd aan Bombus besteed. Door een tip van vriendin (Marian :-), werd ik even van het vlinderspoor afgetrokken. En terecht, want ik ben het helemaal met kunstenaar Linda Molenaar eens. Bombus is een knuffeldier en uiterst nuttig voor ons mensen. Maar Bombus heeft het moeilijk en kan alle liefdevolle aandacht van ons mensen gebruiken. En denk nou niet 'Dat zal mijn klomp niet roesten'. 

De foto van deze Bombus nam ik 21 juli 2023 in eigen tuin. 
Hard werkend, klompjes vol!


Kunstenaar Linda Molenaar kruipt in de huid van Bombus de aardhommel. Letterlijk! Dit doet ze om te laten zien dat het steeds moeilijker wordt voor de hommel om eten te vinden. Verslaggever Merlijn Schneiders neemt een kijkje bij Linda's tentoonstelling ‘OUT side IN side OUT’ en haar live-performance in de Bergkerk in Deventer.





Thanks Linda!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten